Tvarkaraščiai stotelėse nebereikalingi?

Stotelė „Spaudos rūmai”, 2013-12-20. Eismo schema ir tvarkaraščiai perkelti už paviljono, o kaip ten kažką įžiūrėti sutemus – mažai kam rūpi.

 

 Kaip žinome, Vilniuje pagaliau buvo įgyvendintas dar 2008 metais pradėtas įgyvendinti projektas, pagal kurį 40-tyje viešojo transporto stotelių buvo įrengtos švieslentės, turinčios informuoti keleivius apie realų viešojo transporto priemonių atvykimo laiką („Švieslentės viešojo transporto stotelėse“).

Nors ir dabar jos ne visuomet veikia, tačiau šį kartą dėmesį norime atkreipti ne į tai. Dar įrenginėjant naujojo tipo švieslentes viešojo transporto keleiviai turėjo problemų, kai dar neįrengus naujųjų švieslenčių, buvo nupjauti iki tol stotelėse stovėję stulpai su juose buvusiais pilnais tvarkaraščiais, ir keleiviai neturėjo jokios galimybės tvarkaraščius sužinoti. Visgi vėliau tvarkaraščiai pradėjo atsirasti paviljonuose – dažniausiai šalia viešojo transporto schemos, kur juos sunkiai galėjo įžiūrėti žemesnio ūgio keleiviai.

Viešojo transporto paviljonus įrenginėja įmonė JCDecaux, kuri už tai gauna teisę paviljonuose kabinti reklaminę medžiagą. Visgi vienas dalykas, jei reklama yra skelbiama tam skirtoje vietoje, ir visai kas kita, kai ji atsiranda ten, kur turėtų būti viešojo transporto tvarkaraščiai – kurie ta proga yra perkeliami už paviljono, kur kartais ir prieiti sunku, ir tamsiu paros metu praktiškai neįmanoma nieko įžiūrėti. Tokia schema buvo pastebėta stotelėje „Spaudos rūmai“ (galbūt taip buvo ir kitur, kur nėra likę tvarkaraščių cilindruose). „Trakų“ stotelėje 2013 m. gruodžio 19 d. irgi buvo pritaikyta analogiška schema, gerai bent tiek, kad čia tvarkaraščiai cilindruose kol kas yra išlikę:

Tačiau ir tai dar ne viskas. Susidaro įspūdis, kad įmonė, turinti prižiūrėti ir tvarkyti stotelėse esančius tvarkaraščius, tai daro tik tuomet, kai jie yra keičiami.

2013-12-05 Kudirkos st

Stotelė „Vinco Kudirkos aikštė“, 2013-12-05. Praėjus po avarijos 5 dienoms, šalia dar mėtėsi nulaužtas stulpas su tvarkaraščiais. Dabar nebėra nei stulpo, nei tvarkaraščių.

Stotelėje „Vinco Kudirkos aikštė“  (Stoties link) 2013-12-01 buvo eismo įvykis, kurio metu lengvasis automobilis įvažiavo į paviljoną, pakeliui „nuskindamas“ informacinį stulpą su tvarkaraščiais. Apie tai, kad tvarkaraščių nebeliko, 2013-12-05 buvo pranešta „Susisiekimo paslaugos“ facebook paskyroje – kitą dieną pasirodęs atsakymas „Laba diena, dėkojame už pranešimą“ leido tikėtis, kad situacija jau greit bus pataisyta.

Deja, praėjo 1,5 mėnesio. Vakar, 2014 m. sausio 20 d., stotelėje tvarkaraščių dar nebuvo. Ši stotelė yra miesto centre, judrioje vietoje, nepaisant to, situacijos sutvarkyti kažkodėl nelabai skubama.

Kaip ten skelbia savivaldybės viešieji ryšiai… „miestas tapo patogesnis“! Bet ar tikrai?

Papildyta 2014-01-28. 15min.lt skyriuje „Įkrauk“ pasirodė M.Frantovskij įrašas „Skaitytojo skundas. Tvarkaraščiai stotelėse nebereikalingi?“. Jame nupasakojama istorija su tvarkaraščiais stotelėje „Vinco Kudirkos aikštė“, taip pat papildyta Vilniaus savivaldybės Viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistės Ingos Simanonytės komentaru:

Dėkojame už informaciją. Socialiniuose tinkluose gautas pranešimas iš karto buvo užregistruotas ir perduotas rangovams, kurie šią informaciją įtraukė į darbų sąrašą. Vilniuje daugiau nei 1200 stotelių, jų tvarkymas užtrunka. Užklausus rangovų, jie informavo, kad darbus planuojama atlikti iki pirmadienio.

Mūsų miesto biurokratija tikrai pavyzdinė… pranešimas perduodamas įmonei „Susisiekimo paslaugos“, kuri lyg ir prižiūri tvarkaraščius viešojo transporto stotelėse, tuomet pasirodo dar įsijungia savivaldybė, derinama su rangovais, įtraukiama į darbų sąrašus… neduokdie, šie žmonės užsiimtų skubios stomatologinės pagalbos teikimu…

Papildyta 2014-02-07. Stebuklas įvyko – stulpas su grafikais stotelėje „Vinco Kudirkos aikštė“ pagaliau atsirado… taigi, tokį darbelį padaryti Vilniuje trunka 2 mėnesius. Geri tempai!

2 thoughts on “Tvarkaraščiai stotelėse nebereikalingi?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.