Nuojauta neapgavo – kurį laiką tylėjusi (paskutinis žymus pakeitimas buvo 2013 m.lapkritį – 2013 m. lapkritis: ir vėl pokyčiai grafikuose) ir net į skundus dėl stotelėse dingusių tvarkaraščių nereagavusi SĮ „Susisiekimo paslaugos“ padirbėjo iš peties: pranešta, kad nuo 2014 metų vasario 1-osios keičiami net 8 maršrutų troleibusų (iš likusių 18) grafikai.
Jau norėjosi pasidžiaugti dėl vieno – 2-ojo troleibusų maršruto – dažnesnio kursavimo, deja, realybė kitokia: iš buvusių 15 troleibusų kiekvienam sumažino po reisą… Kituose maršrutuose arba padaryti nežymūs perstumdymai viena-kita minute, arba sumažintas troleibusų skaičius ir praretintas kursavimas. Žinoma, ir vėl tarsi pasityčiojant rašoma, kad eilinį kartą „padovanoto“ retesnio kursavimo keleiviai prašė…
Nuojauta neapgavo – kurį laiką tylėjusi (paskutinis žymus pakeitimas buvo 2013 m.lapkritį – 2013 m. lapkritis: ir vėl pokyčiai grafikuose) ir net į skundus dėl stotelėse dingusių tvarkaraščių nereagavusi SĮ „Susisiekimo paslaugos“ padirbėjo iš peties: pranešta, kad nuo 2014 metų vasario 1-osios keičiami net 8 maršrutų troleibusų (iš likusių 18) grafikai.
Jau norėjosi pasidžiaugti dėl vieno – 2-ojo troleibusų maršruto – dažnesnio kursavimo, deja, realybė kitokia: iš buvusių 15 troleibusų kiekvienam sumažino po reisą… Kituose maršrutuose arba padaryti nežymūs perstumdymai viena-kita minute, arba sumažintas troleibusų skaičius ir praretintas kursavimas. Žinoma, ir vėl tarsi pasityčiojant rašoma, kad eilinį kartą „padovanoto“ retesnio kursavimo keleiviai prašė…
Nuojauta neapgavo – kurį laiką tylėjusi (paskutinis žymus pakeitimas buvo 2013 m.lapkritį – 2013 m. lapkritis: ir vėl pokyčiai grafikuose) ir net į skundus dėl stotelėse dingusių tvarkaraščių nereagavusi SĮ „Susisiekimo paslaugos“ padirbėjo iš peties: pranešta, kad nuo 2014 metų vasario 1-osios keičiami net 8 maršrutų troleibusų (iš likusių 18) grafikai.
Jau norėjosi pasidžiaugti dėl vieno – 2-ojo troleibusų maršruto – dažnesnio kursavimo, deja, realybė kitokia: iš buvusių 15 troleibusų kiekvienam sumažino po reisą… Kituose maršrutuose arba padaryti nežymūs perstumdymai viena-kita minute, arba sumažintas troleibusų skaičius ir praretintas kursavimas. Žinoma, ir vėl tarsi pasityčiojant rašoma, kad eilinį kartą „padovanoto“ retesnio kursavimo keleiviai prašė…
1 maršrutas. Stumdomas viena-kita minute tvarkaraštis darbo dienomis.
2 maršrutas. Iš pirmo žvilgsnio atrodė, kad tai vienintelis troleibusų maršrutas, pagaliau susilaukęs bent simbolinio kursavimo padažninimo – deja, pasirodė, kad po tuo slepiasi gudri apgaulė: iki šiol kursavusiems 15 troleibusų nubraukta po vieną reisą, tad vienas pridėtasis kursavimo deja nepadažnins… Darbo dienomis vietoj 15 troleibusų (12 pamaininiai ir 3 pertraukiami grafikai) dirbs 16 (14 pamaininių ir 2 pertraukiami). Beje, jei iki šiandien paskutinis 2 maršruto troleibusas iki Saulėtekio iš Stoties išvažiuodavo 23:19 (du vėlesni važiavo iki troleibusų parko), pagal naująjį grafiką paskutinis pilno reiso maršrutas išvažiuos 8 minutėmis anksčiau, 23:11.
3 maršrutas. Tęsiamas 3 maršruto žlugdymas, pradėtas kartu su viešojo transporto „reforma“. Dar labiau retinamas kursavimas ir darbo, ir poilsio dienomis. Darbo dienomis iki šiol dirbo 5 pamaininiai troleibusai ir 2 – „pertraukiamu“ grafiku (t.y., tik rytinio ir vakarinio piko metu), dabar bus tik 4 pamaininiai ir 3 „pertraukiamo grafiko“ troleibusai. Poilsio dienomis iki šiol dirbo 4 pamaininiai troleibusai, o nuo vasario 1 d. dirbs tik 3 pamaininiai ir 1, dirbantis tik vieną pamainą.
4 maršrutas. Stumdomas viena-kita minute tvarkaraštis darbo dienomis.
7 maršrutas. Stumdomas viena-kita minute tvarkaraštis poilsio dienomis, retinamas kursavimas ryte ir vakare.
9 maršrutas. Stumdomas viena-kita minute tvarkaraštis darbo dienomis. Ypač tai matosi 19-20 val. reisuose Šiaurės miestelio link – tuomet troleibusai arba važiuos kas kas 3-4 minutes, arba bus 14 minučių laukimo intervalas. Po 20 valandos – staigus reisų praretinimas iki 20-25 minučių intervalo.
13 (buvęs 18A) maršrutas – stumdomas tvarkaraštis, kai kuriuose reisuose padidintas maršruto nuvažiavimo laikas, taigi troleibusai važiuos lėčiau.
16 maršrutas – poilsio dienomis sumažinamas kursavimo dažnis, stumdomas laikas.
18 maršrutas – nors skelbiama, kad keičiami ir šio maršruto grafikai, pokyčių nepavyko aptikti.
1 maršrutas. Stumdomas viena-kita minute tvarkaraštis darbo dienomis.
2 maršrutas. Iš pirmo žvilgsnio atrodė, kad tai vienintelis troleibusų maršrutas, pagaliau susilaukęs bent simbolinio kursavimo padažninimo – deja, pasirodė, kad po tuo slepiasi gudri apgaulė: iki šiol kursavusiems 15 troleibusų nubraukta po vieną reisą, tad vienas pridėtasis kursavimo deja nepadažnins… Darbo dienomis vietoj 15 troleibusų (12 pamaininiai ir 3 pertraukiami grafikai) dirbs 16 (14 pamaininių ir 2 pertraukiami). Beje, jei iki šiandien paskutinis 2 maršruto troleibusas iki Saulėtekio iš Stoties išvažiuodavo 23:19 (du vėlesni važiavo iki troleibusų parko), pagal naująjį grafiką paskutinis pilno reiso maršrutas išvažiuos 8 minutėmis anksčiau, 23:11.
3 maršrutas. Tęsiamas 3 maršruto žlugdymas, pradėtas kartu su viešojo transporto „reforma“. Dar labiau retinamas kursavimas ir darbo, ir poilsio dienomis. Darbo dienomis iki šiol dirbo 5 pamaininiai troleibusai ir 2 – „pertraukiamu“ grafiku (t.y., tik rytinio ir vakarinio piko metu), dabar bus tik 4 pamaininiai ir 3 „pertraukiamo grafiko“ troleibusai. Poilsio dienomis iki šiol dirbo 4 pamaininiai troleibusai, o nuo vasario 1 d. dirbs tik 3 pamaininiai ir 1, dirbantis tik vieną pamainą.
4 maršrutas. Stumdomas viena-kita minute tvarkaraštis darbo dienomis.
7 maršrutas. Stumdomas viena-kita minute tvarkaraštis poilsio dienomis, retinamas kursavimas ryte ir vakare.
9 maršrutas. Stumdomas viena-kita minute tvarkaraštis darbo dienomis. Ypač tai matosi 19-20 val. reisuose Šiaurės miestelio link – tuomet troleibusai arba važiuos kas kas 3-4 minutes, arba bus 14 minučių laukimo intervalas. Po 20 valandos – staigus reisų praretinimas iki 20-25 minučių intervalo.
13 (buvęs 18A) maršrutas – stumdomas tvarkaraštis, kai kuriuose reisuose padidintas maršruto nuvažiavimo laikas, taigi troleibusai važiuos lėčiau.
16 maršrutas – poilsio dienomis sumažinamas kursavimo dažnis, stumdomas laikas.
18 maršrutas – nors skelbiama, kad keičiami ir šio maršruto grafikai, pokyčių nepavyko aptikti.
1 maršrutas. Stumdomas viena-kita minute tvarkaraštis darbo dienomis.
2 maršrutas. Iš pirmo žvilgsnio atrodė, kad tai vienintelis troleibusų maršrutas, pagaliau susilaukęs bent simbolinio kursavimo padažninimo – deja, pasirodė, kad po tuo slepiasi gudri apgaulė: iki šiol kursavusiems 15 troleibusų nubraukta po vieną reisą, tad vienas pridėtasis kursavimo deja nepadažnins… Darbo dienomis vietoj 15 troleibusų (12 pamaininiai ir 3 pertraukiami grafikai) dirbs 16 (14 pamaininių ir 2 pertraukiami). Beje, jei iki šiandien paskutinis 2 maršruto troleibusas iki Saulėtekio iš Stoties išvažiuodavo 23:19 (du vėlesni važiavo iki troleibusų parko), pagal naująjį grafiką paskutinis pilno reiso maršrutas išvažiuos 8 minutėmis anksčiau, 23:11.
3 maršrutas. Tęsiamas 3 maršruto žlugdymas, pradėtas kartu su viešojo transporto „reforma“. Dar labiau retinamas kursavimas ir darbo, ir poilsio dienomis. Darbo dienomis iki šiol dirbo 5 pamaininiai troleibusai ir 2 – „pertraukiamu“ grafiku (t.y., tik rytinio ir vakarinio piko metu), dabar bus tik 4 pamaininiai ir 3 „pertraukiamo grafiko“ troleibusai. Poilsio dienomis iki šiol dirbo 4 pamaininiai troleibusai, o nuo vasario 1 d. dirbs tik 3 pamaininiai ir 1, dirbantis tik vieną pamainą.
4 maršrutas. Stumdomas viena-kita minute tvarkaraštis darbo dienomis.
7 maršrutas. Stumdomas viena-kita minute tvarkaraštis poilsio dienomis, retinamas kursavimas ryte ir vakare.
9 maršrutas. Stumdomas viena-kita minute tvarkaraštis darbo dienomis. Ypač tai matosi 19-20 val. reisuose Šiaurės miestelio link – tuomet troleibusai arba važiuos kas kas 3-4 minutes, arba bus 14 minučių laukimo intervalas. Po 20 valandos – staigus reisų praretinimas iki 20-25 minučių intervalo.
13 (buvęs 18A) maršrutas – stumdomas tvarkaraštis, kai kuriuose reisuose padidintas maršruto nuvažiavimo laikas, taigi troleibusai važiuos lėčiau.
16 maršrutas – poilsio dienomis sumažinamas kursavimo dažnis, stumdomas laikas.
18 maršrutas – nors skelbiama, kad keičiami ir šio maršruto grafikai, pokyčių nepavyko aptikti.