Prieš 3 savaites rašėme apie 12 naudotų troleibusų pirkimo techninių specifikacijų projektą, kurį paskelbė UAB „Kauno autobusai“. Pagrindinė teksto mintis buvo ta, ar iš tiesų, perkant naudotas transporto priemones, svarbiausiu atrankos kriterijumi turėtų būti gamybos metai, ar svarbesni visgi kiti dalykai, konkrečiai – transporto priemonių būklė, ankstesniojo savininko atliktos priežiūros kokybė, galiausiai, ar gaminamos atsarginės detalės, tinkamos tos transporto priemonės remontui.
Panašu, kad straipsnyje išdėstyti argumentai kauniečių atkaklumo nepaveikė – įskaitant ir pateiktą lentelę su konkrečiais pavyzdžiais, parodančią, kad net ir Šveicarijoje ne viename mieste šiuo metu kuo puikiausiai tarnauja troleibusai, pagaminti seniau negu kad techninių specifikacijų projekte nurodė „Kauno autobusai“. Praėjusią savaitę buvo gauta informacija, kad dėl troleibusų Van Hool AG 300 T iš Arnhemo jau vyksta derybos su kitu potencialiu pirkėju, kadangi „Kauno autobusai“ vos vieneriais metais pakeisti troleibusų amžiaus techninių projekto sąlygose nesutiko.
Visgi galima spėti, kad „Kauno autobusai“ nusprendė įsigyti šiuo metu Arnhemo gatvėmis dar važinėjančius troleibusus Berkhof Premier AT18. Tiesa, šiemet jų planuojama parduoti vos 8 vnt., ir būtent tiek troleibusų ieškoma dabar – paskelbtas naujas techninių specifikacijų projektas.
Į akis iškart krenta daugybė netikėtai (ir nežinia kodėl) atsiradusių pakeitimų, lyginant su ankstesniuoju techninių specifikacijų projektu. Esmė ne tik nuo 12 iki 8 vnt. sumažėjusiame troleibusų skaičiuje ar tame, kad dabar nurodoma tik apie sujungtų troleibusų pirkimą. Naujosiose sąlygose viskas itin detalu – taip detalu, kad vos 1 cm jau reikš neatitikimą sąlygoms. Palyginkime kai kuriuos sąlygų pakeitimus.
Tikėkimės, kad net ir tokie nežinia kodėl atsiradę detalizavimai neslepia gudraus „kabliuko“, kuris bus pretekstu troleibusų ir vėl nenupirkti. Ir toliau informuosime apie naudotų troleibusų pirkimo Kaune naujienas.
Labai gerai,kad yra šis puslapis. Dėkoju administratoriui už vargą. Pats vairuoju troleibusą Kaune, tai visos naujienos domina.
Ačiū, kad skaitote ir domitės! – Vos tik pavyks gauti naujos informacijos, pasidalinsime.
Iš tiesų gaila dėl Van Hool troleibusų („Kauno autobusų” atstovai juos buvo net apžiūrėję, todėl tikrai neaišku, kodėl stengėsi jų nenupirkti). O gal įvyks stebuklas ir šie troleibusai atsiras Vilniuje?
Geda keleivius vezioti su tokiom senom skodom…juk keleiviai turi teises i komforta ?!
Škodos ištikimai keleiviams tarnauja jau daug metų, ir su jų pagalba tūkstančiai žmonių daugybę kartų sėkmingai keliavo. O dabar yra laikas atkakliau prašyti, kad valdžia visgi ryžtųsi įsigyti naujų, patogių troleibusų. Galbūt kartu pavyks tai pasiekti?