Svetainė veiks dar metus. Artimiausi planai ir kvietimas prisijungti

2016-03-28_hostingasPrieš kurį laiką kvietėme pasisakyti, ar manote, kad svetainė troleibusas.lt turėtų išlikti dar 1 metus. Nemažai atsiliepusių Facebook paskyroje kalbėjo apie tai, kad svetainei būtina išlikti ir būtina kovoti dėl troleibusų toliau.

Vis dėlto atsirado žmonių, kurie ne tik kalbėjo, bet ir finansiškai parėmė domeno troleibusas.lt pratęsimą dar 1 metams. Tai buvo 4 žmonės, ir už paramą jiems sakome ačiū. Nors buvo surinkta visa 1 metams reikiama suma (o dalis paramos dar liko ir nepanaudota), tai, kad svetainės išlikimą simboliškai paremti ryžosi vos 4 žmonės, verčia susimąstyti, kiek žmonės yra linkę kažką daryti realiai dėl aktualaus tikslo, o kiek tai tėra linkę pakalbėti feisbukuose.

Taigi, dar sykį – didžiulis ačiū tiems 4 žmonėms, kurie paskyrė reikiamą sumą domeno pratęsimui. Kadangi paaiškėjo, jog paramą galima panaudoti tik hostingo ir kitų paslaugų apmokėjimui, bet ne domeno pratęsimui – antra padėka skiriama Nacionalinei viešojo transporto keleivių asociacijai, kuri ir pagelbėjo konvertuoti surinktą paramą taškais į eurus.

Kadangi svetainė išlieka ne tam, kad joje būtų tik seniau paskelbti straipsniai, tačiau laukiama ir naujų – dalinamės artimiausiais planais.

Naujienos svetainėje ir artimiausi straipsniai

Pastabesni skaitytojai galbūt pastebėjo pasikeitimus puslapio dešinėje pusėje.

Viename iš skydelių galite rasti skydelį, kuris nukreipia į Vilniaus miesto savivaldybės projekto „Atviras Vilnius“ dėka viešinamus savivaldybėje vykusių susirinkimų, susijusių su transportu (ne tik viešuoju), protokolus.

Kitame skydelyje galite rasti nuorodą, nukreipiančią į Vilniuje rengiamo Darnaus judumo mieste plano aprašymą – palaipsniui šis skyrelis bus papildomas.

Žinoma, svetainei svarbiausias yra nuosavas turinys. Šiuo metu jau yra ruošiami straipsniai šiomis temomis:

  • Privatus vežėjas Vilniuje: kandidatai siekia lengvatų ir garantuoto atsiskaitymo
  • Manipuliacijos skaičiais – kas ir kodėl tuo suinteresuotas?
  • Kodėl vežėjų atstovai priešinasi viešojo transporto kokybės gerinimui?
  • Kaip VVT vadovai ir savivaldybės klerkai informaciją slėpė
  • Elektriniai autobusai (1 dalis): apie ką nutyli reklaminė propaganda

Be abejo, bus rašoma ir kitomis aktualiomis temomis, pavyzdžiui, apie naują VVT vadovą(-ę), apie naujų ir naudotų transporto priemonių pirkimus, apie transporto priemonių remontus, apie artėjantį Vilniaus troleibusų 60 metų jubiliejų, apie Darnaus judumo mieste planų rengimą ir t.t.

Kaip puikiai suprantate, judėjimo „Už troleibusus Vilniuje“ veikla neapsiriboja straipsniais svetainėje. Laukia daugybė kitų darbų, kuriuos būtų lengviau (ir efektyviau) atlikti sulaukus įvairiausios pagalbos.

Siekime geresnių troleibusų kartu!

Prisijunkite! Nuotrauka iš gdatf.org

Kadangi judėjimas „Už troleibusus Vilniuje“ yra neformalus, rinkti finansinę paramą galimybės praktiškai nėra (vienintelis būdas – 2% pajamų mokesčio skyrimas, bendradarbiaujant su NVTKA, apie tai pakalbėsime kitame tekste). Todėl kviečiame prisidėti savo veikla, kuri, siekiant troleibusų sistemos atgaivinimo, ne mažiau svarbi.

Kokios pagalbos reikia?:

Viešieji ryšiai (PR). Ne paslaptis, kad pastaraisiais metais buvo kryptingai siekiama įrodyti troleibusų blogumą. Ne kartą apie tai rašėme, o troleibusų naikintojų „argumentus“ irgi paneigėme. Visgi atitaisyti padarytą žalą ir paskleisti teisingą informaciją – nelengva, ypač turint ribotus resursus. Tačiau galbūt žinote unikalų būdą, kaip tai visgi būtų galima padaryti ir galėtumėte prie to prisidėti?

Žiniasklaida. Ne tik Lietuvoje, bet ir kitose postsovietinėse šalyse žiniasklaida dažniausiai yra linkusi skelbti neigiamą, skandalingą informaciją apie viešąjį transportą. Tokiu būdu formuojama ir visuomenės nuomonė. Galbūt turite idėjų, kaip žiniasklaidoje pagaliau galėtų atsirasti tekstai, kalbantys apie viešojo transporto (ir pirmiausia – troleibusų) galimybes ir privalumus mūsų didmiesčiuose?

Politikai, sprendimų priėmėjai. Tam, kad Lietuvoje įsigalėjęs atsainus požiūris į viešąjį transportą pradėtų keistis, būtinas kitoks politikų požiūris, būtinas aktyvi ir nuoširdi troleibusų parama. Turbūt geriausias pavyzdys – Zalcburgas (Austrija); šiame mieste taip pat yra troleibusų priešininkų, tačiau aktyviai troleibusus remiantis miesto meras sėkmingai neutralizuoja jų ketinimus. Galbūt pažįstate politikų, kuriems troleibusai rūpi ne tik prieš rinkimus ir kurie būtų pasiruošę patys aktyviai populiarinti šią transporto rūšį? O galbūt ir pats esate toks politikas? Susisiekime ir aptarkime, ką galėtume kartu nuveikti.

Vertimai. Yra gauti leidimai skelbti verstus straipsnius, tačiau tekstai, be abejo, turi būti išversti kokybiškai. Todėl reikalinga pagalba verčiant tekstus į lietuvių kalbą iš anglų kalbos (tekstai – su techniniais terminais, Google Translate ir pan. variantai netinka). Kaip matote, svetainė turi galimybę skelbti tekstus 3 kalbomis – tad jei galite padėti su kokybiškais svetainės tekstų vertimais į rusų ir anglų kalbas – kviečiame prisijungti.

Multimedija. Foto, video medžiaga, karikatūros, komiksai, piešiniai iliustracijoms, vizualizacijoms ir t.t. Mokate ir galite sumontuoti įdomų vaizdo klipą iš savo filmuotos vaizdo medžiagos? O galbūt mokate gražiai piešti ir galite pavaizduoti, kaip atrodytų modernūs troleibusai Vilniaus gatvėse? Susisiekime, pasidalinkime idėjomis.

Facebook. Dalyvaukite diskusijose Facebook paskyroje, dalinkitės informacija. Kvieskite Facebook puslapį pamėgti savo draugus. Beje, įsitikinkite, kad galite matyti visą paskyroje skelbiamą informaciją.

O gal turite kitų idėjų, kuo galėtumėte prisidėti mūsų veikloje? Rašykite asmenine žinute Facebook paskyroje arba el. pašto adresu El. paštas.

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.